A wkrótce Dzień Matki i Dzień Dziecka

I już miałam gotowy "zwierzakowy" temat, na który miałam dziś napisać, ale spojrzałam na korkową tablicę nad biurkiem i rozczuliła mnie laurka sprzed kilku lat, którą zrobiło moje Dziecko z okazji Dnia Matki. Na pięknie wyciętym i ozdobionym serduszku całkiem czytelnym pismem napisał: "z okazi dnia Matki, burzaczki i serdużka potisano...". Czyż to nie urocze? Kiedyś z okazji i bez, robił mi mnóstwo serduszek i laurek, dziś jakoś się rozleniwił ;)


A tu coraz bliżej do kolejnego Dnia Matki i Dnia Dziecka też. I tak sobie myślę, że w tym roku zamiast prezentów materialnych, zabiorę go do parku linowego albo jakiegoś survivalowego... Trochę "męskiego" szaleństwa na świeżym powietrzu dobrze mu zrobi. I oby tylko pogoda dopisała :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Dzień ojca

Wkrótce wybory do sejmu i senatu - 15 października 2023

Przed Świętami