Dobre wiadomości na dziś

Dobre wiadomości na dziś:
1. w nocy padał deszcz, więc nie trzeba podlewać trawników i grządek,
2. dziś ma nie padać,
3. jest ciepło,
4. będzie jeszcze cieplej :)
5. dziennikarze mają urlopy, więc nie donoszą o żadnych makabrycznych wydarzeniach, które komentują jako standardy, pogarszającą się sytuację w społeczeństwie, jako "kiedyś tak nie bywało", itp.
6. na drogach w miarę pusto, nie ma korków, przynajmniej ja na żadne nie trafiłam,
7. w tym roku nie ma komarów :) można spokojnie pojeździć wieczorem na rowerze :) Oby ostatnie deszczowe dni ich nie namnożyły,
8. kupiłam świetny lakier do paznokci :) jasnoniebieski
9. wczoraj na tyle intensywnie padało, że umyło mi samochód, więc zaplanowana na dziś myjnia odpada - oszczędność czasu i kasy :)
10. wczoraj zrobiłam obiad "na 2 dni", więc i gotowanie odpada.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Dzień ojca

Wkrótce wybory do sejmu i senatu - 15 października 2023

Przed Świętami