Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku

Moja planowana zwiększona aktywność została przed świętami skutecznie zablokowana przez grypę. Najbardziej żałuję, że nie udało mi się dotrzeć na krioterapię. Ale co się odwlecze... Przynajmniej taką mam nadzieję.


Jak dla mnie 2016 rok nie był zły. Nie wsławił się też co prawda żadnymi cudownościami, był po prostu dość przeciętny, ale nie mam powodów by na niego narzekać. Przeraża mnie jednak to ile tak naprawdę nieszczęść się przydarzyło na świecie. Ile wojen, bitew, konfliktów, zamachów. Ile osób - znanych osób - odeszło. Tak, pod tym względem był to rok "pogromów", który powalił wielu.


W nadchodzącym 2017 roku życzę Wam - i sobie - dużo szczęścia, pokoju, stabilizacji, zdrowia, radości oraz spełnienia marzeń. Niech będzie to dla Was naprawdę dobry rok i niech będzie dobry - przez Was - dla innych, na których szczęście Wy macie wpływ. Wszystkiego najlepszego :)


No i oczywiście szampańskiej zabawy za 3 dni :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Dzień ojca

Wkrótce wybory do sejmu i senatu - 15 października 2023

Przed Świętami